niedziela, 28 października 2012

Park Śląski - nowe ścieżki rowerowe

Park Śląski to moje ukochane wręcz miejsce. Mam to szczęście,że wychodząc na balkon swojego mieszkania, park mam na wyciągnięcie ręki. Z uroków parku korzystam o każdej porze roku.
Cieszę się, że po długim nic nie robieniu ktoś wreszcie zdał sobie sprawę z potencjału miejsca i np. udało się dzięki wsparciu funduszy europejskich, zorganizować w parku nowe ścieżki rowerowe umożliwiające swobodne, bezpiecznie poruszanie się jednośladami. Do tej pory, w niektórych miejscach parku, jazda na rowerze była jedną, wielką walką z pieszymi.

 Pod tym linkiem znajdują się dokładne informacje na temat tej inwestycji.

Polecam wszystkim odwiedzenie parku nie tylko rowerem. Park oferuje wiele miejsc do jazdy na rolkach lub do poruszania się na piechotę. Kto lubi dobrą zabawę może odwiedzić Śląskie Wesołe Miasteczko, ZOO oraz wiele knajpek.

Park to nie tylko moje ulubione miejsce, to również drugi dom mojej niesfornej Fionki :-)

Trasa rowerowa w Parku Śląskim

zdjęcie pochodzi ze strony: www.parkslaski.pl


Fiona i jej typowy wypad na spacer :-)











5 komentarzy:

  1. Siema tu Tyśka :) gratuluję Bloga, fajnie wygląda!:) muszę dodać Ciebie gdzieś na Moim Blogu, aby było mi łatwiej wchodzić :D buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S . dodałam się do obserwatorów Twojego Bloga jeśli chcesz zrób to u mnie będzie mi łatwiej Cię odwiedzać Klauduś:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej,bede zagladac do Ciebie i podziwiac Twoje fotki -są mega w moim tonie.pozdr-Adorinka

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć Andorinka!! bardzo się cieszę :-)

    OdpowiedzUsuń