niedziela, 28 października 2012

wspomnienia z wakacji - rowerem wokół Puli

Dzisiejszy widok za oknem zwalił mnie z nóg. Co? śnieg? już? tylko nie to.... Mój organizm zdecydowanie nie jest gotowy na srogą zimę, zwłaszcza,że jeszcze tak niedawno byłam na wakacjach i  pamiętam dokładnie to ciepło, które witało mnie każdego dnia.

Tegoroczne wakacje spędziłam w mojej ukochanej Chorwacji,  w miejscowości Pula, na półwyspie Istria. Pewny był tylko cel, reszta miała sama się ułożyć. I ułożyła się idealnie. Miejsce wprost wymarzone, domek z widokiem na morze, 5 metrów do plaży i ok. 3 km do ścisłego centrum Puli. Do tego własne rowery w bagażniku i niekończące się kilometry tras z niesamowitymi widokami.

Z własnym rowerem na wakacje pojechałam pierwszy raz. Pomysł okazał się być strzałem w dziesiątkę.  Dzięki rowerom udało nam się zobaczyć dużo więcej rzeczy niż na piechotę. Ten wypoczynek zdecydowanie należał do tych aktywnych. Polecam wszystkim taką wyprawę no i polecam Pulę bo to przepiękne miejsce.

Zresztą przekonajcie się sami :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz