niedziela, 4 listopada 2012

Choroba nie wybiera

Niestety, jesień to pora roku kiedy przeziębienie się uczepia i nie chce odejść.
Mnie złapało 2 tygodnie i trzyma do dzisiaj, nasilając się z dnia na dzień.
Od 2 dni gorączkuję. Obawiam się, że nie obędzie się bez wizyty u lekarza, L4 i antybiotyków przywracających człowiekowi głos.

W dniu dzisiejszym moja aktywność fizyczna ograniczyła się do 3 km spaceru z psem. Poza tym przez cały dzień trenuję przewracanie się z pleców na brzuch i odwrotnie, leżąc sobie na kanapie, z komputerem przed nosem.

Postanowiłam przypomnieć sobie wszystkie odcinki, wszystkich serii, serialu "Magda M."
Przy okazji stwierdzam, że Paweł Małaszyński jest po 1. przystojny, po 2. potrafi naprawdę przenikliwie patrzeć kobiecie w oczy i po 3. kurcze ale on przytył!!! dlaczego ?? Fakt, w "Magdzie M." był za chudy, wyglądał jak chłopczyk ale w "Lekarzach" jak dla mnie wygląda na zapuszczonego.
Bez wątpienia jednak, przenikliwości w swym wzroku nie stracił :-)

Oprócz oglądania seriali, robię jeszcze inne, ciekawe rzeczy :-) np. przeglądam dyski ze zdjęciami :-)
Znalazłam m.in. zdjęcia z wagą 66,6 kg - ale o tym zrobię oddzielny wpis.

Dzisiaj, dla przypomnienia ciepłych, jesiennych dni, kilka zdjęć, które zostały zrobione w parku w Świerklańcu - PARK W ŚWIERKLAŃCU przez moją koleżankę Anię :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz