niedziela, 21 października 2012

Sports Tracker

Żadne moje wyjście z domu, na spacer czy na rower, nie odbywa się bez użycia telefonu. Telefon daje mi możliwość słuchania ulubionej muzyki ale też korzystanie z aplikacji, która działa na mnie mobilizująco. Mam na myśli aplikację o nazwie Sports Tracker. Dzięki niej wiem ile przeszłam/przejechałam kilometrów oraz ile udało mi się spalić kalorii.

W dniu dzisiejszym udało mi się zaliczyć niemalże 4ro kilometrowy spacer. Wprawdzie ilość spalonych kalorii nie jest powalająca - 191 kcal - ale zawsze to coś, co usprawiedliwia moje towarzyszące mi w ciągu dnia zachcianki :-)




Mam nadzieję, że w dniu dzisiejszym uda mi się jeszcze spalić nieco kalorii na rowerku spinningowym bo moje uczucie przejedzenia wciąż mnie nie opuściło :-)

Klaudia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz